آیا مرحله 4 بیماری کلیه درد استخوان های شما را

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

آیا مرحله 4 بیماری کلیه درد استخوان های شما را

 

آیا مرحله 4 بیماری کلیه درد استخوان های شما را

یکی از توابع از کلیه های ما این است برای کمک به ایجاد استخوانهای قوی و سالم با حفظ سطح مناسبی از مواد از جمله کلسیم، فسفر، و ویتامین D در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه ها به شدت آسیب دیده و قادر به کار به طور معمول، منجر به سطوح غیر طبیعی این مواد و بیماریهای استخوانی کلیوی.

چگونه شما می دانید اگر مرحله 4 بیماری کلیه، استخوان های شما را صدمه دیده؟

بیماران کلیوی ممکن است علائم به عنوان همه تجربه نمی کنند. تنها راه برای تایید سلامت استخوان ها است به انجام آزمایش مانند:

• آزمایش خون برای کلسیم، فسفر، PTH، ویتامین D را بررسی کنید

• تراکم استخوان اسکن و یا اشعه ایکس

• بیوپسی استخوان (نادر)

به عنوان بیماری های استخوان افراد مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیه در معرض خطر برای استخوان و درد مفاصل، شکستگی استخوان، عفونت ها، مشکلات پوستی و یا حتی حمله قلبی قرار داده است، آن است که بسیار مهم برای جلوگیری و یا درمان این بیماری است.

گام های ساده که برای کمک به جلوگیری از بیماری های استخوان شامل داشتن رژیم غذایی صحیح، مصرف الیاف پشم که بهم پیوسته و نخ پشم را تشکیل میدهد فسفات با وعده های غذایی، و غیره شما می توانید با آنلاین ما برای مشاوره personlized چت!

اگر مرحله 4 بیماری کلیه استخوانهای شما لطمه می زند، شما می توانید از درمان های اولیه به شرح زیر برای کمک به حفظ استخوان های خود را سالم کنند.

* محدود کردن و یا اجتناب از غذاهای با فسفر بالا مانند شیر، پنیر، گوشت قرمز، ماهی، آجیل و کره بادام زمینی، نان دانه کامل، کاکائو، آبجو، و غیره

* انجام تمرینات منظم. اجتناب از توتون و تنباکو.

* داروهای تجویز شده به عنوان دستور پزشک. نگاهی به فسفات الیاف پشم که بهم پیوسته و نخ پشم را تشکیل میدهد.

* مصرف ویتامین D به جذب کلسیم کمک کند.

اگر شما مرحله 4 بیماری کلیوی و بیماری های استخوان، شما می توانید کنترل این بیماری و کار به حفظ استخوان های شما را سالم و قوی با پیروی از پیشنهادات فوق کمک کند. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت CKD، لطفا یک پیام در زیر ترک. مراقبت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.